Monday, September 18, 2006

Orang Gaji Nak Berhenti

Hari ni memang betul-betul macam-macam hal jadi dari awal hari lagi. Pening kepala aku dibuat nya. Dah la aku ada audit kat plant aku kat kilang. Lepas tu pulak maid aku nak berhenti dengan tiba2. So, aku dan wife aku pun pening kepala jap. Macam mana nak buat. Puas pujuk tapi dia tak nak. Maid aku ni memang sensitif sgt. Aku cuma minta dia simpan minyak masak yang dah dipakai dan tak boleh diguanakan lagi. Tapi dia makan hati...aku sebenarnya suruh dia simpan sebab aku nak buat eksperimen utk buat biodiesel dari used cooking oil....maklumlah aku kan chemical engineer...nak la try benda2 macam nie....
Dipendekkan cerita, maid aku tak jadi berhenti lepas wife aku cakap yang kita akan hantar dia ke Batam kalau dia nak berhenti. Sekarang dia macam dah ok balik....Korang ada pengalaman dengan maid???

No comments:

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro